20100322 måndagsidioti.

Det är fan skrämmande. Det är som att jag har en on/off knapp på mig. 
Jag måste fan vara den enda i sverige som åker på spa och kommer hem risigare än någonsin. Flaskan blev min bästa kompis den kvällen, och fick återberättat att jag en minut efter huvudrätten glömt av att jag hade ätit den och blev jätteförvånad att deserten kom direkt efter förrätten.

Vi åkte hem, somnade och försov mig 45 minuter på repet kl 19.00. Typiskt. Vi körde igenom låtlistan och lyckades jamma ihop en relativt bra utfyllnadslåt. Hoppas vi kan fixa iordning den och hinna köra den på spelningen den 9:e.

Det känns som det börjar röra lite på sig nu i bandet. Folk ringer och frågar om vi kan giga, demo-låtarna är efterfrågade, och vi trivs med varandra i bandet och målsättningar som vi strävar efter är inte långt borta. Det märks på gubbarna att de blir mer och mer bekväma i sitt spelande och initiativkraften har aldrig varit större.

Vi hoppas ni som läser denna blogg fortsätter med det och följer oss i utveckling som band. Jag tror att potentialen finns här hos oss, och vi kommer att gå en ganska lång sträcka på kort tid. Det är vad jag tror.

Nu får de andra fula satarna i bandet ta och presentera sig själva.
Fuck off.

/Siira


Kommentarer
Postat av: Maria

Hörru Virrepirre, har du kvar Maria? ;)

2010-03-22 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0