The Beginning

Jag ger godkännande till gossarna i bandet att börja blogga :)

Sidan är fortfarande under konstruktion vill jag tillägga.
Men inget som kommer påverka inläggen på sidan.
Jag är själv inget html proffs så lite hjälp har jag fått för att sidan är så snygg som den är.

Vi vill tacka Victor Pegado för den grymt snygga headern!
Han finns att hitta på : www.pegado.se
Han finns även på Facebook.


Vill även skänka Johan ett tack!
Ett tack sänder jag även till Markus (trummisen) min lilla älskling som hjälpt mig och lyssnat på mitt gnällande när saker inte gått som jag velat!

Gå gärna in och läs min blogg här
Mitt vardagsliv och lite annat gott & blandat.


Innan jag avslutar vill jag självklart säga Lycka till med bloggandet Anovia, You rock!
Följ detta band och njut av deras musik!
Nu ska jag lämna över klottrandet till dom och låta dom presentera sig själva!

// Sandra

Kommentarer
Postat av: Ax

Tjena! Måste säga att denna bakgrund är riktigt fet:D Gillas skarpt!!!

2010-03-15 @ 15:36:01
Postat av: Siira

Oyeah! Det är bra work! Tummen upp!

2010-03-19 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0