Zombie-Kim, Fighter-Axel och Sneaky-Markus.

Det var en helt okej lördag. Jag och min kärlek var ute och gjorde malmö osäkert. Av någon anledning efter ett antal öl hamnade vi runt ett bord med ett "raggningssällskap". Först blev jag förvånad eftersom jag bara hade läst om något liknande i en bok som heter Spelet, skriven av Neil Strauss (samme snubbe som hjälpte till med The Dirt). Min kärlek fick ju rätt så mycket uppmärksamhet i det gänget, men det var jäkligt skoj att prata med dessa människor innan de drog vidare. Det var faktiskt helt okej att festa loss i Malmö igen (det var ju ett halvår sedan vi flyttade därifrån), men det kändes som något saknades. Vilket var ju bandet!

Jag försökte föreställa mig vad de gjorde just då, kom fram till att Axel och Kim var ju säkert ute på någon krog i Ängelhåla och slogs för glatta livet. Axel har ju slutat förvåna mig på den fronten, även om jag inte kan se Axel som någon fight club-fighter så dyker han alltid upp på söndagsrepet med nya stygn, blåtiror och trasiga kläder. Kim dyker fan alltid upp, men utan hjärna, typ som en jävla zombie efter hans alkoholkonsumtion, men han hamrar likt förbannat på basen ändå. Men vad gjorde Markus? Den luriga jäveln är svårgreppad. Vet fan inget om honom.

Men till sak.
Nu kommer nog låtarna upp inom någon dag! Då får ni lyssna! Kick ass!

/Siira


oh, just de. Tack Natalie Berg för vår photosession och alla grymma bilder!

Kommentarer
Postat av: Natalie

lugnt, men tack för cred;)

2010-03-29 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0