Fuck Friday

Självklart såg man fram emot att skriva klart lite låtar under rep-sessionen idag men hann bara komma 200 meter från parkeringen tills bilen havererade, så kvällen slutade med "kvällswhiskey" som Axel uttrycker det.

Men med ont kommer gott också, kanske blir jag miljonär i morgon? Eller så har jag helt fel och det blir det bara ännu värre? Man vet aldrig vad som händer, men det går väl att förutse om man anstränger sig lite, men jag är alldeles för lat för att tänka på morgondagen. Jag försöker bara överleva nuet, det är väl det som räknas?
Jag antar att det är därför jag är fatalist. (lite av en livsnjutare också, ftw!)

Jag längtar som fan tills vi bestämmer oss för att gå in i studion igen, och denna gången kommer det bli så mycket bättre. Som ni vet är ju inte våra låtar några mästerverk, men vi gjorde så gott vi kunde med resurserna, tiden, och pengarna vi hade. Vi kommer vara mer förberedda, välja ut mer klockrena låtar, leta efter en producent, och verkligen sätta press på oss (självklart med en god ekonomisk buffert). Vi hoppas att dessa målsättningar kan nås inom en relativ snar framtid och att vi kan börja marknadsföra oss ordentligt och skaffa lite externa fans (läs vänner).

Jag hoppas verkligen att Axel och Kim är ute och slåss med elitseriehockeyspelare igen och att Markus upptäcker en värld utanför hans egen, (no offence you sneaky fuck, I know nothing ´bout you).

Vissa saker bör nämnas, andra inte. (B)romance, Anoviaship, och lyckorus for everyone.

"With a face of misery, I smile. It´s like psychotic love scene"

/Siira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0